COVID — маловыгодный SARS. Негативное влияние похлеще кризиса 2009-го. Накладная на миллиарды

Дoстaтньo пoглянути нa aктуaльну світoву aнaлітику пeрспeктив туристичнoгo бізнeсу тa пoтoчнoгo стaну aвіaційнoгo ринку, щoб oднoзнaчнo усвідoмити – нoвa рeaльність вжe нaстaлa. Кaнцлeркa Німeччини нeщoдaвнo пoрівнялa нинішню ситуaцію із пeріoдoм Другoї світової війни. Далеко не дуже втішна оцінка, враховуючи тетушка, що смертність від COVID-19 в Німеччині безвыгодный перевищує 3%.

Ситуація залишається малопрогнозованою, тим мало-: неграмотный менше, прийшов час робити перші узагальнення, спираючись получи и распишись аналітичні дані.

Наприкінці березня, Всесвітня організація туризму (UNWTO) зробила висновок, що из-за такого масштабного припинення пасажирських перевезень в соответствии с всьому світу, за підсумками 2020 року міжнародні потоки туристів зменшаться бери 20%-30%. Це може призвести впредь до зниження міжнародних надходжень від туризму в $300-450 млрд, а це майже доля від $1,5 трлн, отриманих у 2019 році.

Організація зазначає, що в 2009 році, нате тлі світової економічної кризи, міжнародні туристичні потоки скоротилися получай 4%, тоді як спалах атипової пневмонії SARS призвів задолго. Ant. с зниження всього на 0,4% у 2003 році.

Експерти зазначають, що таким чином, с подачи COVID-19 буде втрачено від п’яти давно семи років зростання на світовому ринку туризму. Керівництво UNWTO вже припускає втрату мільйонів робочих місць в даному секторі економіки.

Звітність получай сайті Євроконтролю про зупинки авіакомпаній ЄС та Близького Сходу бредить сама за себе (станом в 29 березня). Її частково відображено нижче сверху інфографіці.  

В цілому ж, у березні повністю зупинили польоти Austrian Airlines, Brussels Airlines, Air Baltic, Czech Airlines, El Al, LOT, компанії Ryanair Group, Turkish Airlines, МАУ, Emirates та Etihad. Велика кількість перевізників була вимушена накаленно скоротити польоти на 80-90%. У такому стані опинилися Air France, Alitalia, KLM, Lufthansa Group, SAS, SWISS, TAP, Wizz Air.

Причиною такого стану речей стали локдауни країн та припинення міжнародного пасажирського авіасполучення. Євроконтроль в цей рахунок підсумовує, що чтобы нерезидентів ЕС зачинена вся Шенгенська литораль.  

У березні свої кордони та бог для міжнародних перельотів цілком зачинили Бельгія, Кіпр, Естонія, Франція, Грузія, Росія, Угорщина, Ізраїль, Італія, Литва, Польща, Туреччина, Україна, Великобританія. Авіатрафік з величезними обмеженнями ще якось можливий між країнами Єврозони у Німеччині, Австрії, Данії, Нідерландах, Португалії, Іспанії, Швеції, Швейцарії.

Бери тлі критичного спаду пасажирських перевезень активізувалися вантажні, а надто — гуманітарні вантажні перевезення: багато пасажирських повітряних суден перетворюється получи и распишись вантажні, адаптуючи до цього свої пасажирські салони. Такі рейси вже роблять Austrian Airlines, Wizz Air, Lufthansa, Air China.

Найближчим эпизодически ми також плануємо перший такий переліт, який обов’язково супроводимо отпечаток- та відеофіксацією.

Радіємо за ДП «Антонов», яке повністю зафрахтоване получи квітень, адже має у своєму парку великогабаритні літаки Мрії та Руслани, які здійснюють доставку вантажів із Китаю сообразно всій Європі (до речі, чому в Україні державні логістичні замовлення малограмотный розміщуються на цьому підприємстві?).

Що далі:

  • виживуть тільки ті, хто здатен адаптуватися (профспілковий рух та надмірні соціальні гарантії в цьому контексті гратимуть никак не на користь підприємств);

  • мікромобільність людей після виходу із цієї кризи переважатиме надо макромобільністю;

  • світ більше ніколи без- буде таким відкритим, «без кордонів» та «минус віз»;

  • посилиться політика протекціонізму зі сторони сильних економік Європи возьми фоні тимчасового послаблення зі сторони Єврокомісії правил «державної допомоги» (фактично, урядам дозволили надавати державну підтримку національним компаніям);

  • загальна кількість вивільнень у сфері авіації може сягнути 40% (станом сверху зараз вже «законсервовано» близько 40% комерційного світового авіафлоту). Насчет масштабні вивільнення вже оголосили Lufthansa, KLM, AirBaltic, British Airways, SAS, Finnair.

Далі если!

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.